Subject: Tuulikud vs Terviseamet
From: "Indrek Aps" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Jaanus Kivirand" <[email-masked]>, "Hedi Konrad" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 10:01:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan tuulikuparkide arendusettevõttest TMV Green OÜ ja soovin uurida
kas ja mil määral ja moel on Terviseamet valmis täna avaldama artikleid
või olla esindatud nt KOV-i korraldatud infopäevadel mille eesmärk on

erapooletult jagada inimestele teadmisi tuulikuparkide mõjudest inimeste
tervisele.

Jaanuari lõpus on Vinni vallas tulemas infopäev, mida korraldab KOV ja
mille raames oma ala eksperdid jagavad kuulajatele oma mõtteid ja
kogemusi.

Soovin uurida, kas Terviseameti poolt oleks valmidust ka neutraalselt oma
mõtteid jagada.

Kui amet saaks kirjale esmased tagasiside mõtted anda jaanuari esimese
nädala jooksul, oleksin väga tänulik!

Head vana aasta lõppu!

Lugupidamisega

Indrek Aps | Tootmisjuht/ Juhatuse liige

TMV Green OÜ

+372 5126226 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Meistri tn 16, 13517 Tallinn

 <https://tmvgreen.ee/en/> TMV GREEN – Powering the Green Energy